خط تولید ال اس اف

خط تولید ال اس اف

‏ال اس اف (LSF) در واقع سیستم‌های پیش ساخته یا مودولاری هستند که از مقاطع فولادی جدار نازک (LGS) ساخته شده‌اند. این مقاطع فولادی در واقع ورق‌های کم ضخامت فولادی دارای پوشش‌های گالوانیزه هستند.

استفاده از تکنولوژی های جدید و روش های گوناگون جدید در صنعت ساختمان باعث شده است تا کیفیت ساخت تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند و کم کم استفاده از مصالح سنتی کاهش محسوسی را در کشورهای پیشرفته و همچنین ایران داشته باشد. البته باید بگوییم با توجه به اینکه این گونه سازه‌ها در ایران کم‌کم در حال رشد هستند و کسانی که قصد خرید این گونه سازها را دارند در برخی مواقع تردید دارند.

این ورق‌ها با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و روش ساخت رولی، نورد شده و به صورت پروفیل‌های سبک در ابعاد مختلف تولید‌ می‌شوند. این سازه‌های پیش ساخته فولادی عمدتاً به صورت خشک و با استفاده از اتصالات پیچیده اجرا می‌شوند.

همانطور که گفتیم منابع برای تامین مصالح ساختمانی محدود است و برای استفاده بهینه از مصالح ساختمانی می بایست از سازه های ال اس اف lsf بهره برد. اینگونه سازه ها از مقاطع جدار نازک سرد نورد شده استفاده می کنند که نسبت به مقاطع گرم نورد شده از مقاومت نسبت به وزن بالاتری برخوردار هستند که باعث می‌شود تا جایگزین کردن این سازه ها با مقاطع فولادی سنگین سبب افزایش بهره وری در صنعت ساخت و ساز شود.

کاتالوگ ال اس اف
کارخانه تولید صنعت بجین پارس

تولید صنعت بجین پارس

گروه بجین پارس اولین طراح و تولید کننده ماشین آلات رول فرمینگ

این مجموعه در سال 1389 اقدام به طراحی و ساخت خطوط تولید رول فرمینگ تمام اتوماتیک (با قابلیت پانچ CNC) به منظور تولید پروفیل های خانه های پیش ساخته ال اس اف LSF نموده است که در حال حاضر این خطوط تولید پیشرفته ترین خطوط تولید در ایران با قابلیت های منحصر به فرد می باشند.

این شرکت با به کار گیری تکنولوژی روز دنیا، ماشین آلات نوین  و بهره مندی از پرسنل مجرب و متخصص در بخش های تولید، کنترل کیفیت و دیگر بخش ها توانسته همواره بر کیفیت محصولات خود بیافزاید چرا که اعتقاد ما بر این است که رمز ماندگاری و استمرار نیکنامی در بازار تداوم در تعالی و پیشبرد کیفیت است.

خدمات بجین پارس

گروه صنعتی بیجین پارس با دارا بودن مهندسین با دانش بالا و مونتاژ کاران و نصابان آموزش دیده, توانا در اجرای این سازه های نوین می باشد.

ساخت خانه پیش ساخته ال اس اف و کانکس

خانه های پیش ساخته دارای دو دسته ی قابل حمل و نقل و غیر قابل حمل و نقل می باشند. از نمونه موارد قابل حمل می توان به کانکس ها اشاره کرد. نمونه هایی که از قبل ساخته شده و سپس در محل مورد نظر قرار می گیرند و نصب می شوند.

تولید و اتصالات وال پست

وال پست یا نگهدارنده دیوار عضوی است غیر سازه ای که به با مهار دیوارها به اسکلت از یکسو باعث همبستگی دیوار و از سوی دیگر باعث مهار دیوار در برابر بارهای جانبی ناشی از وزن خود خواهد شد.

تولید ال اس اف

شرکت تولید صنعت بجین پارس با هدف ارتقاء صنعت ساختمان در زمینه طراحی، تولید و اجرای سیستم قاب سبک فولادی ال اس اف با بهره گیری ازتجربه و تخصص در سال ۱۳۸۵ شروع به فعالیت نموده

فروش ورق گالوانیزه و ورق سیاه

ورق گالوانیزه در مقابل خوردگی مقاومت بالایی دارند و حتی با شکسته شدن سطح اولیه آنها نیز دچار زنگ زدگی نخواهند شد. ورق سیاه یا نورد گرم نیز کاربردهای بسیار متنوعی دارند و در صنایع مختلفی به کار می روند.

خدمات برش رول به رول نواربری ورق

با توجه به نیاز روز افزون جامعه صنعت در جهت خدمات کارگاهی، مجموعه تولید صنعت بیجین پارس با داشتن دستگاه های پیشرفته و مجهز مربوطه آمادگی خود را جهت برش رول به رول، نواربری ورق گالوانیزه اعلام می دارد.

رول فرمینگ

کاربرد این فرایند در صنایع ورق کاری بسیار متنوع است به نحوی که محدوده ای از قطعات با دقت پایین تا قطعات حساس و دقیق را پوشش می دهد .

طراحی، ساخت و مجری نیروگاه خورشیدی مگاواتی و خانگی

پنل خورشیدی می تواند برای تامین برق روشنایی ، دوربین مدار بسته، سیستم های امنیتی ، آنتن ها و بسیاری از کاربرد های صنعتی و غیر صنعتی استفاده می شود. ساختار پنل خورشیدی بسیار ساده و دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد .

خط تولید ال اس اف

خط تولید ال اس اف

نحوه اجرای سیستم ساختمانی ال اس اف lsf همانند سیستم های دیگر ساخت و ساز در جهان می باشد. بدین صورت که می بایست ابتدا طرح های معماری و سازه ای و سپس نقشه های اجرایی را تولید و تهیه کرد و سپس بر اساس آن ها نسبت به اجرای سازه اقدام کرد. برای ساخت این گونه سازه ها مواردی وجود دارد که می‌توانیم آنها را به ترتیب به شما معرفی کنیم.

شالوده

مرحله اول را می توان به عنوان شالوده نامگذاری کرد. در این مرحله برای برپایی سیستم شالوده و نصب دیواره ها می بایست نواری به عمق ۴۰ تا 50 سانتی متر اجرا شود سپس بعد از آرماتور بندی و بتن ریزی و قالب بندی در فواصل استاندارد تعبیه شده می توان با استفاده از آنها دیوار ها را اجرا نمود. معمولاً فواصل استاندارد بین 4۰ تا 6۰ سانتیمتر می باشد و مرحله اول را مرحله شالوده می نامیم.

دیوارها

بعد از اجرای پی و شالوده نوبت به برپایی دیوارها می رسد. برای برپایی دیوارها با استفاده از انکربولت هایی که از قبل برای این کار استفاده شده بودند می بایست ابتدا تراک های کف کاملا نصب شوند و سپس استاد ها به صورت کشویی داخل تراک قرار میگیرند. منظور از تراک در این قسمت به قسمت های افقی گفته می شود که از بالا و پایین به صورت کشویی استاد ها را در بر می گیرند.

خط تولید ال اس اف

خط تولید ال اس اف

گروه صنعتی بیجین پارس اولین طراح و تولید کننده ماشین آلات رول فرمینگ مقاطع مختلف LSF و CFS تمام اتوماتیک با سیستم منحصر به فرد کامپیوتری در ایران است.

تماس با ما

  • آدرس دفتر: تهران خ پاسداران خ گل نبی پلاک ۴۰ واحد 201
  • تلفن های شرکت : 22193493 – 22193494
  • مرکز تماس : 1758
  • بخش فروش (1) : 09120808442
  • بخش فروش (2): 09120808443
  • بخش فروش (3): 09021111236
  • تماس با مدیرعامل: 09123399587
  • آدرس کارخانه: جاده قدیم قم، کیلومتر ۵، جاده چرم شهر، ناحیه صنعتی بیجین، خیابان چهارم غربی، پلاک 39
  • تلفن تماس کارخانه: 56258237 -56258238
  • Info@bejinpars.com

خط تولید ال اس اف

خط تولید ال اس اف

خط تولید ال اس اف

خط تولید ال اس اف

خط تولید ال اس اف

خط تولید ال اس اف

خط تولید ال اس اف

خط تولید ال اس اف

پیمایش به بالا
Call Now Button