مجری سازه ال اس اف

مجری سازه ال اس اف
  • مجری سازه ال اس اف در ساخت ساختمان و بنا به چه نکاتی باید توجه کند؟ سازندگان سازه ال اس اف به چه ویزگی‌هایی باید توجه داشته باشند تا بتوانید برای سپردن کارتان به آن‌ها اعتماد کنید؟ سازندگان چگونه سازه پیش ساخته ال اس اف را طراحی می‌کنند؟ شرکت‌های معتبر در زمینه پیمانکاری سازه ال اس اف را به چه طریقی می‌توان شناخت؟ چه برتری برای ساخت بنا با سازه ال اس اف وجود دارد؟
  • زمانی که بخواهید برای ساخت بنای خود اقدام کنید این سؤالات و هزاران سؤال دیگر ممکن است به ذهن شما خطور کند و برایتان مشکل باشد که از میان تمام شرکت‌های مجری سازه ال اس اف شرکتی را انتخاب کنید، پس با ما همراه باشید تا به پاسخ بسیاری از سؤالات خود برسید….

بجین پارس طراح، تولید کننده و مجری سازه های ال اس اف

سازه ال اس اف

پروژه در حال جرا
پروژه آکوا پارک ونک
پروژه در حال اجرا
پروژه تنکابن
پروژه در حال اجرا
پروژه سلمان
پروژه در حال اجرا
پروژه سیرجان
پروژه در حال اجرا
پروژه رامسر
پروژه در حال اجرا
پروژه فیروزکوه
پروژه در حال اجرا
پروژه برج میلاد
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
  • مجری سازه ال اس اف در ساخت سازه بنا از lsf کمک می‌گیرد، که مختصر شده Light weight steel frame یا LSF به معنای قاب فولادی سبک سرد نورد شده است. که  از به روزترین متد‌های ساخت بنا در جهان است. به ساختمان‌هایی که با این روش ساخته می‌شود ساختمان پیش ساخته هم گفته می‌شود به این دلیل که بعد از طراحی تمام قطعات در کارخانه تولید می‌شود و در محل پروژه به هم وصل می‌شود.
  • برتری‌های سازه ال اس اف باعث مشهور شدن و رواج استفاده از این سازه گردیده است. در ایران به عنوان یک کشور زلزله خیز  نیاز است که ساختمان‌ها به گونه‌ای ساخته شود که لرزش‌های زمین  باعث خرابی و خسارت مالی و جانی نشود، و به همین دلیل سازه ال اس اف به عنوان یک سازه سبک ولی بسیار مقاوم می‌تواند مانع از بروز چنین مشکلاتی شود. همچنین  سبک بودن سازه و تولید آن در کارخانه سبب شده است که مدت زمان ساخت بسیار کوتاه‌تر از سازه‌های دیگر مثل سازه‌های بتنی و فلزی و.. شود به عبارتی یک ویلای یک طبقه با سازه ال اس اف بین ۶۰ تا ۹۰ روز و ساختمان‌های دو طبقه در فاصله زمانی ۱۲۰ روز ساخته می‌شود و همین امر باعث کاهش هزینه‌های کارفرما می‌گردد.
  • دلایل زیادی را می‌توان برای رواج و شهرت این متد در ساخت مطرح کرد. برای دانستن سایر عوامل و همچنین اطلاعات کامل در مورد مبحث lsf اینجا کلیک کنید.

مجری سازه ال اس اف کیست؟

ال اس اف کانادایی

مجریان سازه‌های ال اس اف در واقع مهندسین و شرکت‌ها و کارخانه‌هایی هستند که در زمینه ساخت و ساز و ساختمان فعالیت دارند. فرایند طراحی سازه lsf  در روش کانادایی به وسیله مهندسین محاسب با استفاده از SAP طراحی و در روش نیوزلندی با استفاده از نرم‌افزار‌های CAD/CAM انجام می‌شود که هر یک ویژگی خاص خود را دارد.

از ویژگی‌های سیستم کانادایی در سازه ال اس اف در مقایسه با سیستم نیوزلندی این است که در سیستم کانادایی به دلیل وجود مهندس محاسب و در نتیجه دفترچه محاسبات امکان دریافت پایان کار  وجود دارد اما در روش نیوزلندی به دلیل اینکه تمام محاسبات توسط دستگاه انجام می‌شود در نتیجه امکان دریافت پایان کار وجود ندارد.

مجریان سازه lsf  یک سازه را از چه طریق می سازند؟

تولید کننده و مجری سازه های ال اس اف با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

مجری سازه ال اس اف بر اساس طراحی معماری و تأسیسات، کار طراحی سازه را انجام می‌دهد و سپس طبق طراحی انجام شده تمام قطعات در کارخانه تولید می‌شود.  

بعد از اتمام تولید و ساخت قطعات در کارخانه، تمام قطعات به محل انجام پروژه برده می‌شود و با توجه به طراحی انجام شده و جزئیات اجرایی  استاندارد، سازه  در محل انجام پروژه مونتاژ می‌شود.

متریالی که برای این سازه استفاده می‌شود از مواد اولیه جدید و سبک ساخته می‌شود اما نکته حائز اهمیت این است که بعد از اتمام مراحل ساخت ظاهر ساختمان هیج اختلافی با ساختمان‌های سنتی ندارد اما مزیت‌های ساختمان‌هایی با سازه ال اس اف را  نسبت به سازه‌های سنتی نمی‌توان نادیده گرفت.

یکی از نکات قابل توجه در این باب این است که ساختمان‌ها با سازه ال اس اف را می‌توان بر حسب کاربرد ساختمان و تعداد طبقات و نوع کاربردی که دارد به صورت ترکیبی با سازه‌های بتنی یا فلزی ساخته شوند.

به کدام شرکت مجری سازه LSF باید اعتماد کنیم؟

ال اس اف | تولید ال اس اف | سازه Lsf | وال پست | ساختمان پیش ساخته lsf

شرکت بجین پارس، دارای کارخانه تولیدی با به روزترین ماشین آلات و دارا بودن تیم مهندسی متخصص و مجرب، با بیش از ۱1 سال سابقه فعالیت در این زمینه، تولید‌کننده و مجری سازه ال اس اف (LSF) و اضافه بنا با LSF در انواع ساختمان با کاربرد‌های مختلف در هر نقطه از ایران به صورت صفر تا صد (یا کلید تحویل) و یا به صورت نصب سازه می‌باشد.  

شرکت بجین پارس به عنوان عضو رسمی انجمن ال اس اف ایران و همچنین بازرس انجمنLSF فعالیت می‌کند و همین موضوع یکی از دلایلی است که باعث می‌شود بتوانید به ما در شرکت بجین پارس اعتماد کنید در واقع تعهد و کیفیت در کار ما در اولویت است و مزیت بجین پارس در داشتن کارخانه تولیدی در این است که تمام تولیدات با نظارت کامل و دقیق و مطابق با تمام استاندارد‌ها انجام می‌شود.

ما برای اثبات حرفمان آماده هر گونه مشاوره و برآورد هزینه به صورت کاملاً رایگان هستیم و بعد از ارائه قرارداد دفترچه محاسبات به صورت کامل در اختیار شما قرار می‌گیرد.

با ما برای مشاوره رایگان در تماس باشید

پیمایش به بالا
Call Now Button