سازه ال اس اف

سازه ال اس اف چیست؟

ال اس اف

سازه ال اس اف و یا سازه قاب فلزی سبک به شدت صنعت معماری را دگرگون ساخته با بررسی تاریخ معماری و شهرسازی می‌بینیم که با گذشت زمان، با اینکه بشر قادر به ساخت سازه‌های مجلل و پر زرق و برق‌تری نسبت به قبل بوده است، از یک نقطه به بعد، به ویژه در انبوه‌سازی‌های خود از فناوری و شیوه‌های مهندسی روز در مسیر ساخت سازه سبک، ایمن، ساده‌تر و با سرعت اجرای بالاتر استفاده کرده است.

سازه ال اس اف،سازه lsf، سازه ال اس اف،تولید سازه lsf
سازه ال اس اف، فروش سازه ال اس اف،سازه ال اس اف نیوزلندی، قیمت سازه ال اس اف نیوزلندی،معایب سازه ال اس اف نیوزلندی
کارخانه تولید ال اس اف

بدیهی است که سازوکار، ماشین آلات یا دانش نیرو‌های انسانی (از مهندسین ارشد گرفته تا کارگران ساده یک پروژه) به صورت روزافزون در حال تکامل و پیشرفت بوده و ساختمانی که تا همین یک دهه پیش طراحی و ساخت آن برای معماران ایرانی پر از رمز و راز و سؤال بوده یا به صورت آرزویی دست نیافتنی مطرح می‌شده است، امروزه به عنوان گزینه اول این افراد و مجموعه‌ها به سادگی پیاده می‌شود.

سازه ال اس اف

با توجه به این توضیحات، طراحی و ساخت ساختمان پیش ساخته با سازه ال اس اف به عنوان محصولاتی با مقاومت بالا، هزینه‌ای مقرون به صرفه، سرعت قابل توجه ساخت و دیگر مزایایی که وجود دارد یکی از مصادیق همین روش‌های ساخت و ساز مدرن است که با وجود دور از دسترس بودن در دهه‌های گذشته، امروزه یکی از پایه‌های ثابت ساز و ساخت به ویژه در ساختمان‌های یک یا دو طبقه و ویلایی می‌باشد.

تقسیم بندی سازه های ال اس اف

اجرای سازه LSF به روش کانادایی

سازه ال اس اف به روش کانادایی با پروفیل‌ها با ضخامت بیشتر و در حدود ۱ میل متر انجام می‌شود و به همین دلیل تا ۵ طبقه را می‌توان با استفاده از این سازه بنا کرد. در این سیستم سازه صورت استاد و رانر خام تولید می‌شود و کلیه عملیات مربوط به برش، ایجاد سوراخ و مونتاژ قطعات توسط شخص در محل انجام پروژه صورت می‌گیرد.

lsf نیوزلندی، lsf کانادایی، ال اس اف ، سازه سبک
lsf، سازه سبک ،خرید و فروش ال اس اف
ال اس اف ، سازه ال اس اف، lsf ،فروش ال اس اف

در سازه LSF به روش کانادایی عرض جان در سازه با توجه به کاربردی که دارد بین ۵ الی ۳۳ سانتی‌متر و ضخامت آن در حدود ۵. ۰  الی ۳ میلی‌متر می‌باشد و این تغییر این امکان را فراهم می‌کند تا حیطه عمل مهندسین در این سازه بیشتر باشد.

در این سیستم از سازه LSF کلیه محاسبات سازه بر حسب فایل محاسبات SAP و آیین‌نامه محاسباتی ۲۸۰۰ زلزله ایران و AIST کانادا انجام می‌شود و به دلیل انجام محاسبات توسط مهندس محاسب دارای صلاحیت و وجود دفترچه محاسبات امکان دریافت پایان کار و سند وجود خواهد داشت.

اجرای سازه LSF به روش نیوزلندی

سازه lsf

 سازه lsf به روش نیوزلندی ساخت سازه با پروفیل‌های با ضخامت ۷. ۰ الی۹. ۰ میلی‌متر انجام می‌شود و امکان ساخت بیش از ۲ طبقه با این سازه وجود ندارد. در سازه LSF به روش نیوزلندی سازه به صورت فریم کد تولید می‌شوند به این معنا که سازه‌ها با دستگاه سی ان سی به صورت دیواره تولید می‌شوند و به صورت پک شده به محل انجام پروژه برده می‌شوند.

ال اس اف کانادایی، ال اس اف نیوزلندی
سازه ال اس اف ، سازه ال اس اف در تهران

در سازه LSf به روش نیوزلندی عرض جان در سازه ۹۰ میلی‌متر و ضخامت آن۸. ۰ الی ۱ میلی‌متر می‌باشد و به همین دلیل نسبت به سازه ال اس اف به روش کانادایی محدودیت بیشتری دارد، در این سیستم سازه‌ای هیچ محاسباتی وجود ندارد یعنی یا توجه به ضخامت پروفیل تمام طراحی‌ها توسط نرم‌افزار Cadcam انجام می‌شود امکان دریافت پایان کار و سند برای مالک وجود ندارد.

در مجموع می‌توان گفت با توجه به اینکه ایران هم برخلاف استرالیا و نیوزلند مانند کانادا یک کشور زلزله خیز است مطمئناً ساخت بنایی با معیار‌های سازه‌ای کانادا قابل اطمینان‌تر است. در مقایسه این دو روش در سازه ال اس اف می‌توان گفت که روش کانادایی در خصوص توانایی تحمل وزن سازه و ساختمان و استحکام نسبت به سازه ال اس اف به روش نیوزلندی برتری دارد و در بحث تولید و اجرا سیستم کانادایی به مراتب از سیستم نیوزلندی بهتر است.

در خصوص بحث قیمت سیستم نیوزلندی و کانادایی از تفاوت چندانی برخوردار نیستند.

مزایای سازه ال اس اف (LSF)

مزایای سازه ال اس اف

سازه LSF به صورت بالقوه مزایایی دارد که آن را به روشی کارآمد در صنعت نوین ساخت و ساز تبدل کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • بالا بودن طول عمر سازه به این دلیل که از فولاد گالوانیزه ساخته شده است و در برابر عوامل خوردگی مقاوم است
  • مقاومت و سختی بالا
  • مقاومت بالا سازهLSF در برابر حرارت و آتش‌سوزی
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی‌های شیمیایی و هوازدگی
  • انعطاف‌پذیری بالا در اجرای آن‌ها
  • مقاومت بالا در برابر زمین‌لرزه
  • مقاومت در برابر حشرات موذی
  • نیاز کم به تجهیزات و فضای کارگاهی
  • وزن بسیار پایین سازه LSF در مقایسه با انواع سازه‌ها
  • کیفیت بالا و یکنواخت در تمامی قسمت‌های مربوط به سازه LSF
  • امکان اجرا و نصب سازه LSF در تمام شرایط آب و هوایی
  • قابلیت بازیافت مصالح به طور کامل و نیاز بسیار اندک به مصالح غیر قابل بازیافت
  • ساده بودن نصب و اجرای آن‌ و متعاقباً کاهش هزینه نیروی کار و زمان توقف در سازه ال اس اف
  • امکان‌پذیر بودن تولید انبوه و اجرای تعداد زیادی سازه در کمترین زمان ممکن

کاربرد سازه ‏ال اس اف (LSF)

فروش ال اس اف، اجرای سازه lsf، تولید استاد و رانر
سازه ال اس اف ، شرکت بجین ، فروش سازه lsf، تولید کننده سازه ال اس اف
سازه ال اس اف، قیمت استاد و رانر
  • ساختمان‌های مسکونی چند واحدی حداکثر تا ۵ طبقه
  • ساخت ویلا‌های مدرن در مدل‌های فلت، دوبلکس و…
  • احداث کارخانه‌ها و سالن کارگاه‌های صنعتی
  • مجموعه‌های ورزشی و آموزشی
  • اضافه بنا یا اضافه اشکوب در پشت بام به ساختمان
  • ساخت نیم طبقه در فضا‌های دارای ارتفاع زیاد
  • ساخت شهرک‌های مسکونی در مواقع لزوم در حداقل زمان ممکن.

گروه صنعتی بجین پارس

تولید سازه ال اس اف

شرکت تولیدی صنعتی بجین پارس سازنده سازه های ال اس اف کانادایی با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از ماشین آلات جنسیس کانادیی از سال 1391 اقدام به تولید سازه های ال اس اف نموده و امکان تولید انواع سازه ال اس اف (استاد و رانر) با جان 50میلیمتر الی 330 میلیمتر را دارا بوده و با بهره مندی از ماشین آلات قدرتمند امکان فرم دهی ورق های سیاه و گالوانیزه را تا ضخامت 3 میلی متر دارار می باشد.

جهت خرید و استعلام قیمت با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید. 02144040444 09120808442 

پیمایش به بالا
Call Now Button