ال اس اف ساختمانی از آینده

ال اس اف ساختمانی از آینده

 

عمر سازه های متداول بین ۳۰ تا ۵۰ سال هست درحالیکه عمر مفید سازه های LSF بین ۹۰ تا ۱۰۰ سال است.

سازه lsf یکی از گزینه های مناسب برای ساخت ساختمان های مختلف هستند. این سازه ها مزایای متعددی دارند که آنها را به انتخابی ایده آل برای بسیاری از مهندسان و سازندگان تبدیل می کند.

این سازه‌ها از پروفیل‌های فولادی سبک ساخته می‌شوند و مزایای زیادی نسبت به سازه‌های سنتی دارند. قیمت ال اس اف نیز بسیار مناسب است. در ادامه درباره قیمت سازه ال اس اف نکات مهمی را به شما ارائه می‌دهیم و عوامل موثر بر آن را بررسی می‌کنیم تا بتوانید با مناسب ترین قیمت سازه ال اس اف ، کار اجرا را انجام دهید و هزینه‌های آن را برای خودتان تا جای ممکن کاهش دهید. به طور کل قیمت هر متر سازه ال اس اف مناسب است، اما با انجام برخی کارها میتوانید آن را تا حد بسیاری کاهش دهید و خرید lsf را با قیمت مناسبتری انجام دهید.

همانطور که در بالا به آنها اشاره کردیم این سازه های lsf باعث می شوند تا کمبود منابع برای تامین مصالح ساختمانی رفع شود و در ساخت ساختمان ها صرفه جویی بسیار خوبی در مصرف مصالح به وجود بیاید و مصالح به صورت کاملاً بهینه و مهندسی شده برای ساخت سازه و بنا مورد استفاده قرار بگیرند. سازه های lsf از مقاطع جدار نازک سرد نورد شده برای ساخت و ساز استفاده می کند که باعث می‌شود سرعت انجام پروژه تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند. در پایین به مواردی اشاره خواهیم کرد که باعث می شود تمایل به استفاده از اینگونه سازه ها افزایش پیدا کند.

ال اس اف ساختمانی از آینده

همانطور که گفتیم منابع برای تامین مصالح ساختمانی محدود است و برای استفاده بهینه از مصالح ساختمانی می بایست از سازه های lsf بهره برد. اینگونه سازه ها از مقاطع جدار نازک سرد نورد شده استفاده می کنند که نسبت به مقاطع گرم نورد شده از مقاومت نسبت به وزن بالاتری برخوردار هستند که باعث می‌شود تا جایگزین کردن این سازه ها با مقاطع فولادی سنگین سبب افزایش بهره وری در صنعت ساخت و ساز شود.

با توجه به اینکه قیمت مصالح در اکثر کشورهای جهان رو به رشد است و همین امر باعث شده است تا استفاده از سازه های ال اس اف و مواد سرد نورد شده به دلیل سادگی در تولید آنها و زمان بر نبودن تولید آنها بتواند با قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با دیگر مصالح ساختمانی در اختیار کسانی که به دنبال ساخت و ساز هستند قرار بگیرد.

برای ساخت این گونه سازه های lsf به منابع کمتری برای تامین مصالح ساختمانی و هزینه کمتری برای ساخت و ساز نیاز دارید که باعث می‌شود در هزینه و زمان صرف شده برای ساخت و ساز شاهد سرعت بسیار زیادی باشیم و کاملاً در این زمینه صرفه جویی کنیم.

از نکات مثبت و مزایای بسیار محسوس سازهای lsf سرعت ساخت این گونه سازه هاست. زمان صرف شده برای تولید و استفاده از مصالح ساختمانی به نسبت مقاطع سرد نورد شده و مقاطع گرم نورد شده با مقاطع بتنی پیش ساخته بسیار زیاد است و باعث می شود کسانی که سرعت در ساخت سازه برای آنها مهم باشد برای ساخت سازه های گوناگون از سازه lsf استفاده کنند. پس زمانی که سرعت برای ساخت ساختمان مهم باشد پیشنهاد می کنیم سازه ال اس اف را به عنوان اولین سازه مورد ساخت در نظر داشته باشید.

 

قیمت سازه ال اس اف به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

1. نوع سازه

نوع سازه lsf که مورد استفاده قرار می گیرد، یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت سازه ال اس اف است. سازه های lsf به دو دسته کلی سازه های ساده و سازه های پیچیده تقسیم می شوند. سازه های ساده از قطعات استاندارد و پیش ساخته تشکیل شده اند و قیمت آنها نسبت به سازه های پیچیده که از قطعات سفارشی ساخته می شوند، کمتر است.

2. ابعاد سازه

ابعاد سازه یکی از موارد تاثیرگذار بر قیمت ال اس اف lsf است. هرچه ابعاد سازه بزرگتر باشد، قیمت ال اس اف نیز بیشتر خواهد بود. ابعاد این سازه، می‌تواند بسیار متنوع باشد، چرا که این سازه ها در انواع بسیار متنوعی تولید می‌شوند. برای اینکه قیمت سازه ال اس اف را از نظر ابعاد سازه نیز برای خود بهینه کنید، باید با یک فرد متخصص مشورت کرده و بهترین سازه را که ابعاد مناسب نیاز شما دارد را انتخاب کنید. به طور کلی سازه های ال اس اف قیمت مناسبی دارند اما با رعایت این نکته میتوانید حتی هزینه آن را بیشتر نیز کاهش دهید.

3. ارتفاع سازه

یکی از عوامل موثر بر هر متر مربع قیمت سازه ال اس اف، میزان ارتفاع سازه است. به این صورت که هرچه ارتفاع سازه بیشتر باشد، سازه lsf قیمت نهایی بیشتری خواهد داشت. اگر ارتفاع سازه بیشتر باشد، برای اجرای آن، به مواد و وسایل بیشتری نیاز است. پس در صورتی که تمایل دارید هزینه سازه lsf را برای خود بهینه تر کنید، می‌توانید ارتفاع سازه خود را نیز کمتر کنید. در این صورت در هزینه های خودتان نیز میتوانید صرفه جویی کنید.

4. موقعیت مکانی

موقعیت مکانی پروژه از عواملی است که بر قیمت اجرای سازه ال اس اف تاثیرگذار است. هزینه حمل و نقل و نصب سازه در مناطق دورافتاده بیشتر از مناطق شهری است. این به این دلیل است که مناطق دور افتاده، عموما دسترسی سخت‌تری نیز دارند و مراجعه و ساخت و ساز در این مکان‌ها به مراتب سخت‌تر است، پس باعث می‌شود که هزینه ساخت ال اس اف بیشتر شود.

5. تجهیزات و امکانات مورد نیاز

تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای اجرای سازه lsf نیز بر قیمت سازه ال اس اف تاثیرگذار است. این مورد به صورت غیر مستقیم بر قیمت هر متر مربع سازه lsf تاثیر می‌گذارد. به این صورت که هرچه تجهیزات و امکانات مورد نیاز بیشتر باشد، قیمت ال اس اف نیز بیشتر خواهد بود. پس برای بهینه ساختن این مورد، لازم است تا با یک فرد متخصص مشورت کنید و درباره قیمت هر متر مربع سازه lsf و نوع تجهیزات اطلاعات لازم را کسب نمایید.

6. مصالح مورد استفاده

از عوامل بسیار مهمی که تاثیر زیادی بر قیمت سازه ال اس اف دارد، مصالح مورد استفاده در ساخت سازه lsf است. استفاده از مصالح با کیفیت بالاتر، قیمت ساختمان پیش ساخته lsf را نیز افزایش خواهد داد اما هر چه از مصالح با کیفیت پایین‌تری استفاده کنید، قیمت هر متر مربع سازه lsf نیز به خاطر آن کاهش می‌یابد. دقت کنید که استفاده از مصالح با کیفیت، امر بسیار مهمی است و باید به آن توجه کنید تا امنیت و کیفیت سازه خود را نیز افزایش دهید.

7. دستمزد نیروی انسانی

درباره محاسبه هزینه ساخت ویلا با ال اس اف به یاد داشته باشید که یکی دیگر از مواردی که می تواند قیمت ال اس اف را تحت تاثیر قرار دهد، دستمزد نیروی انسانی است. این مورد به این صورت بر قیمت lsf تاثیر می گذارد که هرچه دستمزد نیروی انسانی بیشتر باشد، قیمت سازه نیز بیشتر خواهد بود.

8. شرایط قرارداد

باید به شرایط قرارداد دقت کنید چرا که شرایط قرارداد یکی از عواملی است که تاثیر بسیاری بر قیمت سازه ال اس اف دارد. به عنوان مثال، در قراردادهای تحویل کلی، قیمت اجرای سازه lsf بر اساس یک مبلغ ثابت تعیین می شود، اما در قراردادهای تحویل موقت، قیمت سازه بر اساس میزان کار انجام شده محاسبه خواهد شد.

9. تعداد طبقات

این عامل که سازه می‌خواهد چند طبقه باشد، در تعیین قیمت سازه lsf امری بسیار موثر است. ساختمان‌های چند طبقه معمولا گران‌تر از ساختمان های تک طبقه هستند. این به این دلیل است که برای آماده سازی و طراحی آن‌ها به مواد اولیه بیشتری نیاز است. ساختمان های ال اس اف میتوانند تعداد طبقات مختلفی داشته باشند.

10. نوع کاربری ساختمان

یکی از عواملی که بر قیمت lsf تاثیرگذار است، نوع کاربری ساختمان است. قیمت سازه های مسکونی معمولا کمتر از سازه های تجاری و صنعتی است.

سازه های مسکونی به دلیل طراحی ساده تر، هزینه lsf ارزان تری نیز دارند اما در ساختمان های اداری، به دلیل نیاز به طراحی دقیق تر و استفاده از مصالح با کیفیت تر، قیمت سازه های ال اس اف برای کاربری اداری کمی بیشتر از کاربری مسکونی است. از آن طرف در ساختمان های تجاری، چون نیاز به مقاومت و طراحی پیچیده تر است، قیمت سازه افزایش پیدا میکند. در انتها نیز ساختمان های صنعتی به دلیل نیاز به عایق بندی خاص و مقاومت بالا در برابر بارهای سنگین، تعرفه بیشتری نسبت به دیگر انواع سازه ها دارند.

به طور کلی، هزینه سازه lsf در مقایسه با سازه های بتنی و آجری کمتر است. این سازه ها همچنین سرعت اجرای بالایی دارند و از مقاومت و پایداری خوبی برخوردار هستند. به همین دلیل، سازه های lsf در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از مهندسان و سازندگان قرار گرفته اند.

ال اس اف ساختمانی از آینده

 

 

ال اس اف ساختمانی از آینده

ال اس اف ساختمانی از آینده

ال اس اف ساختمانی از آینده

ال اس اف ساختمانی از آینده

ال اس اف ساختمانی از آینده

ال اس اف ساختمانی از آینده

ال اس اف ساختمانی از آینده

ال اس اف ساختمانی از آینده

ال اس اف ساختمانی از آینده

ال اس اف ساختمانی از آینده

ال اس اف ساختمانی از آینده

ال اس اف ساختمانی از آینده

ال اس اف ساختمانی از آینده

ال اس اف ساختمانی از آینده

ال اس اف ساختمانی از آینده

ال اس اف ساختمانی از آینده

به بالا بروید
Call Now Button